ODo про полезняшки в интернете.
(слишком старое сообщение для ответа)
Va Milushnikov
2005-01-13 06:21:57 UTC
Saluton, All!

Редактор с поддержкой юникода для win*:
http://www.esperanto.mv.ru/UniRed/UTF8/index.html

Обучающая програмка для win* (с озвучкой):
http://www.cursodeesperanto.com.br/en/download.html

Программа-словарь для win*&linux:
http://perso.club-internet.fr/vivilass/vortaro/index.html

Курс непосредственно в интернете:
http://www.lernu.net/lernu.php?lingvo=ru

Эсперанто-русский словарь непосредственно в интернете:
http://www.esperanto.mv.ru/ESP/vframe.html

Центральный каталог ресурсов в интернете:
http://esperanto.net/

Эсперанто раздел открытого каталога DMOZ:
http://dmoz.org/World/Esperanto/

Эсперанто раздел Википедии
http://eo.wikipedia.org
и ещё бывает полезно полистать раздел Лингвистика-Эсперанто в русском разделе
http://ru.wikipedia.org

REU:
http://www.reu.ru/

REJM:
http://www.tejo.org/rejm/

Moskva Esperanto-centro:
http://www.comail.ru:8081/~esperanto/

La Ondo de esperanto:
http://www.sezonoj.itgo.com/

ULEJ/UkrEA:
http://esperanto.org.ua/

Всякое:
http://www.esperanto.mv.ru/
http://www.uic.nnov.ru/~stelo/
http://www.gxangalo.com/
http://www.esperanto.nu/
http://www.esperantoland.org/eo/

Chion bonan!
Va ***@os.org.ua,icq:9387239,VNM6-RIPE,VNM6-UANIC
Mikhail Kolodin
2005-01-14 09:34:40 UTC
Saluton,

mi povas aldoni:
www.computer.edu.ru/eo/ -- mia pagxaro (povas esti interesa ne nur al mi),
www.computer.edu.ro/spiro/ -- pagxaro de Sankt-Peterburga interlingvistika
rondo (nia E-bazita grupo)
2 pli peterburgaj pagxaroj estas refarata nun:
www.peterburgo.info
www.esperanto.spb.ru

Vidu ankaux:
*** Pagaroj de organizoj ***Libroservo de REU (reu.da.ru/rus/katalogo.htm).
*** Pagaroj de ret-amas-informado ***
Ikso.net forumo -- Rusia E-forumo ce "Esperanto novosti", bonega (eble ec la
plej interesa) loko por internacia komunikado pri Esperanto kaj en Esperanto.
Novajoj de E-movado en Ikso.net (kopio estas je ci-tie) -- Vizitu gin ofte por
scii kio okazas tutmonde (redaktata de Slavik Ivanov).
Abonu.com -- Esperanta analogo de 'subscribe' dissend-servilo.
*** Edukadaj pagaroj ***
Ret-lernejo de Esperanto -- Mi mem finis gin kaj tre satas la kurson, bazitan
super la fama libro de Boris Kolker.
same, de V.Ivanov, Sankt-Peterburgo.
Lernu.net -- Unu el plej utilaj retpagaroj pri E-studado.
http://www.cursodeesperanto.com.br/ -- Brazila kurso.
Internacia E-klubo (ruslingvaj informoj, kursoj).
*** Personaj pagaroj ***
www.computer.edu.ru/eo -- Pagaro de Mihail Kolodin (majk).
http://sfo.ab.ru/~oxy -- Vocoj de esperantistoj -- Ege interesa projekto de
Oksana Burkina (Sankt-Peterburgo) pri etalona sonado de E-parolo.
Fotoamatoro.net -- nova pagaro de Sergeo Andrejsons.
*** Eventaj pagaroj ***
IJK, Internacia Junulara Kongreso (www.tejo.org/ijk).
*** Aliaj pagaroj ***
http://members.aol.com/enrike/ekspeto.htm -- Esperanto Koresponda Servo -- Vi
povas trovi amikojn tie... Mi jam trovis multojn...
Ikso.net -- La pagaro mem estas interesa.

\bye
Myke: ***@mail.ru http://myke.da.ru/ ICQ#10895085
GAT !d s: a C++ UL P+ L+ w W++ N++ PE Y+ PGP+ tv- b++ e+++ h r y+++